FANDOM

474937-amnesia-the-dark-descent-windows-screenshot-mementos-tells

Daniel escribe un Memento/Recuerdo al comenzar el juego, en la Sala Lluviosa.

Ana madde İngilizce: Mementos en Español ' 

Oyun Boyunca, Daniel Yazma Hatıra bkz Anılar , UNON bulunabilir günlüğün . Normalde, bunlar engellenen koştuğunda çıkışa Bir Bir çıkar bkz Ortaya nesnenin ilerleme Için Yeni Bir Veya kullanılabileceğini alanin Parçası açık oldugunda Sağlar uyarılmasını. Ayrıca, Agrippa'ya doğru ve andürüyünve belirli notaların okunması hatırlanır neden olacak. Daniel ilgili görevleri tamamladığında ortadan kaybolurlar. Bir göründüğünde hatıra, günlüğün sembolü ekranın alt köşesinde görüntülenir tıklama Yerine efekti olur Bir çizik bkz. Ipuçları gibi davranır ve "M" ile hızlı bir şekilde erişilebilir.

Mementolar Listesi Editar

Yağmurlu oda Editar

  • " Sıvının izini Takip Edin Medicıne. Doğumunu bkz " Daniel onu Altina alirsiniz sınır kontrolü, Yağmurlu Room'da uyandığında.

Lobi Editar

  • " Bazi garip dokular rafineriye Geçişi engelliyor, bana çözebilir? " - Gölge'nin rafinerinin Için Bir bolumunu tıkamak bıraktığı atığı incelediğinizde.
  • " Mahzeni anahtarı bulunur. " - Mahzene giden kapıyı veriğındadır.

Kayıtlar Editar

  • " Bu alandan yeni bir yol bulmalısınız. " - Arşivlerde, koridordaki mağarayı üzerimde.
  • " Yerel Tarih odasına giden kapı kapalıdır, başka bir giriş var mı? " - Ana kapıyı incelediğinizde Arşivler'deki Yerel Tarih Odası'nı kapatın.
  • " Yerel tarih odasında bir çeşit gizli mekanizma var. " - Archives'deki Yerel Tarih Odasındaki flashbackten sonra.

laboratuvar Editar

  • " Laboratuvar testleri, dört kimyasalın birleşiminin güçlü bir asit oluşturabileceğini ortaya koydu. " - Laboratuvarda bulunan notu okuduktan sonra.
  • " Kimyasal maddeler Laboratuardan Kiler'e taşındı. " - Laboratuvarda bulunan bir notu okuduktan sonra.
  • " Merdiven tırmanma gibi bakıyor çökmüş .. " - Zor laboratuar dışında çöktü merdivenlerden bulduğunda.

rafineri Editar

  • " Arka odaya giden kapı engellendi. İçeri girmenin başka yollarını bulun. " - Rafineri'deki odanın arkasındaki kilitli kapıyı açmaya çalıştığınızda.
  • " Kapı çok ağır, açılması için bir mekanizma olmalıdır " - Rafineri'nin arka odasındaki kapıyı ellerinizle açmaya çalıştığınızda.
  • " Halat kapıyı açmaz. Kasayı engelleyen bir şey olmalı " - Rafineri'deki kapıyı açmak için kolu kullanmaya çalıştığınızda.

Arşivlere Tüneller Editar

  • " Buradan çıkma bir yolunu bulmalısın. " - Tünel Arşivleri'ne girerken.

oyun alanı Editar

  • " Asansörü ' tahrik eden motorun nasıl çalıştırılacağını Öğrenin. " - Veranda asansörü çalıştığınızda başlatmaya.

Magaza Editar

  • " Depoya karanlığı garip ve doğal olmayan görünüyor " - Depoya girdikten sonra kısa süre sonra.
  • " Bir çöküntü molozu koridorun geri kalanını depoya gizliyor, nasıl geçileceğini ara " - Depodaki koridordaki mağarayı keşfettiğinde.

Misafir Odası Editar

  • " Kilit kırıldı, kilitli kapıyı Misafir Odasında açmak için başka bir yol bul. " - Konuk Odasındaki kilitli kapı incelemeye çalıştığınızda.
  • " Misafir Odasında gizli bir anahtar var. " - Kilitli kapıyı Misafir Odasına girdiğinizde.

çalışma Editar

  • " Stüdyoda enkazı çevrelemek için başka bir yol bulun. " - Straforda yolu bloke eden enkazı keşfettiğinizde.

Hapishane - Güney Hücre Bloğu Editar

  • " Hapishanedeki kilitli hücrelerden birinin zayıf bir asma kilidi var. " - Hapishane hücresi blokundaki bir kapının zayıf asma kilidini incelediğinizde.
  • " Kilitli kapıyı çevrelemek için başka bir yol bulun. " - North Cell Block'a giden kilitli bir kapıyı incelediğinizde.
  • " Orada 'ın bir hücrenin katta bir delik, ama adam bir ila için çok küçük. " - Ne zaman sen giden deliği incelemek bir hücrede Kuzey Blok hücreleri.
  • " Hücrenin zemininde deliği büyütmek için ek bir araç bulun. " - Eğer sen denemek için ikisini birleştiren önce, sadece bir çekiç veya kırıcı kullanarak deliği genişletmek.

Hapishane - Kuzey Hücre Bloğu Editar

  • " Mutfaktaki asit dolu bir varil var. " - Asit dolu namluyu hapishane mutfağında incelediğinizde.
  • " Bu alandan çıkan kapı, yıpranmış bir asma kilit ile engelleniyor " - Hapishanenin dışına sarnıç girişine giden kapıyı incelediğinizde.

Sarnıcı Giriş Editar

  • " Kanalizasyona girmek için öncelikle boşaltmanız gerekir. " - Sızan kanalizasyona boşaltmadan önce girmeye çalıştığınızda.
  • " Kanalizasyonun güvenli bir şekilde geçilmesi için bir aşı bulun. " - Aşı enjekte etmeden önce kanalizasyona girmeye çalıştığınızda.
  • " Köprülere enerji veren makineyi onarır " - Sarnıç girişindeki kolu çekmeye çalıştığınızda.

Kontrol Odası Editar

  • " Köprülü ağırlıkları, köprü makinesinin her parçasını doğru konuma getirin. " - Kontrol Odasında tavandan asılı olan dambılleri araştırdığınızda.
  • " Bir şekilde büyük bir piston köprü makinesine bağlanır, dört kolu düzgün bir şekilde düzleştirilecek şekilde ayarlayın. " - Kontrol Odasındaki büyük piston araştırıldığında.
  • " Kontrol Odasına yedek metal borular saçılmıştır. " - Kontrol Odasındaki dağınık tüpleri araştırdığınızda.
  • " Buharı doğru şekilde ayarlamak için duvardaki delikleri kullanın, aksi takdirde köprü makineleri çalışmaz. " - Kontrol odasına yakın yerlerde boruların bulunduğu yerde araştırılırken.

sarnıç Editar

  • " Sarnıçta suyu Söğümlere yönlendiren vanalar var " - Sarnıçtaki vanaları incelediğinizde.
  • " Devam etmek için bir köprüyü indirmeniz gerekir. " - Köprünün Sarnıç geçişini zorlaştırdığını keşfettiğinizde.

morg Editar

  • " Depodan bir ceset sadece bir gün öldü. " - Morg'da masadaki cesedi incelediğinizde.
  • " Morgda bulunan ince bakır tüp, bir takım cerrahi aletlere benziyor " - Morgue'da bakır boruyu aldıktan sonra.

lağım Editar

  • " Bir su tekeri geçiti engelliyor. " - Kanalizasyon suyunu incelerken.
  • " Bir tüp gevşek ve su kaybediyor. " - Kanalizasyondaki gevşek boruyu incelediğinizde.
  • " Tekerleği duraklatmak için önce yavaşlatmanız gerekir. " - Tekerleği tüp ile kilitlemeye çalışırken yavaşlamaya başlamadan önce.
  • " İki kelime gürültülü makineyi kontrol eder. " - Kanalizasyon suyunu kontrol eden kolları incelediğinizde.
  • " Tıkanmış kapılardan biri diğerlerinden daha zayıf gibi görünüyor " - Kanalizasyonun içindeki bir kapının incelenmesi.
  • "Kapılardan biri, yaratık tarafından engellendi yıkılmış odası ayrıldıktan sonra -" Servant Grunt öldürdü ve Brute kanalizasyon derinlerine giden kapıyı attı.

kilise ortası Editar

  • " Bir not, üç maddenin karışımı hakkında konuşur " - Gemide, Agrippa'ya götürmeniz gereken bir iksir hazırlamayla ilgili bir not bulduğunuzda.
  • " İç Kutsal Alanı'na girmek bir küre alır, kırık parçalar işkence odalarına dağılır. " - Agrippa ile konuştuğunuzda.
  • " Kürenin geri kalan kısımları Koroda bulunur " - Eğer Transept'deki kürenin tüm parçaları bulunursa, Agrippa geri kalanın Koro'da olduğunu söyleyecektir.
  • " Küre parçalarının geri kalan kısmı Transept'te bulunabilir. " - Koroda bulunan kürenin tüm parçaları bulunursa, Agrippa geri kalanının Transept'te olduğunu söyleyecektir.
  • " Agrippa ölen adam, onu kurtarmak için belirli bir tonik istiyor. " - Agrippa konuştuğunda için Agrippa öldürmeden kafasını sağlayacak olan ile Weyer tarafından yapılan tonik, konu hakkında.
  • " Ağır bir kapı yol engelliyor " - Koro'ya giden kapıyı ya da Transept'e giden kapıları açtıktan önce inceleyin.
  • " En üst kattaki iki kelime işe yaramıyor, muhtemelen makineyle ilgili bir problem. " - Geminin en üst katındaki kelimelere baktığınızda.
  • " Ölmekte olan Agrippa, Johann Weyer adlı bir adam tarafından yazılan bir not arar . " - Agrippa, Johann Weyer'ın yazdığı notu size anlatır.
  • " Agrippa başını testere ile kesmenizi istiyor. " - Agrippa tonik almaya başladıktan sonra.

papaz evi Editar

  • " Presbyterisi kaide de dünyayı gider olduğu bir depresyon vardır. " - Dünyayı koymak için yapılır Presbyterisi, depresyon incelediğimizde.
  • " Kaide dünyayı montaj için idealdir, ama parçalar bir araya kalmak yapmak için biraz yapıştırıcı gerekir. " - Ne zaman sen denemek için için tar uygulamadan önce küreyi katılmak kaide.
  • " Müstehcen bir bariyer, Presbiteryoz'daki yolu engelliyor. " - Daniel'in İç Kutsal Bölgeye giden engelden geçmeye çalıştığı gibi.
  • " Küre .. kendisi makinelerle bir şeyler yapmalıyım bariyer kaldıramazsınız küre bu montaj sonrasında ve bariyer solmaz fark -".

haç şeklindeki kilisenin yan kolları Editar

  • " Looking için bir şey transeptli işkence odasında cam kavanoz kan İnmenize yardım etmek. " - Ne zaman sen transept işkence odasında drenaj borusu kan inceleyin.

hücreler Editar

  • " Hücre kilitli, bir çıkış yolunu bul " - Hortlakla yakalandıktan sonra hücreleri açmaya çalıştığınızda.
  • " Bu alanın dışına çıkan kapıyı açan bir anahtar bulun. " - Cep telefonunun dışına çıkan kapıyı açmaya çalıştığınızda.

Meraklısına Editar

  • Oyunda "Memento" teriminin Kullanımı halihazırda yanlış yorumlanmadı. Kabil etmekte daha doğru görünüyor gibi görünse ait olarak "Memo" ve verir (Daha Arkaik Olarak) "Zaptı" Memento'nun şu Andaki kullanımını "yakınları ıyı bır Oldukca geliştiren Ziyaret kullanıcının alanı belleğin ederken simgesi Bir Olarak kalan nesne". dokuzuncu Yüzyılda, "Memento" ve "Muhtıra" verir günü, Daniel'in küçük hatırlatıcılarından Birine atıfta bulunmak Için Bir doğru sekilde Kullanılabilir.

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

Wikia es un sitio libre de uso que hace dinero de la publicidad. Contamos con una experiencia modificada para los visitantes que utilizan el bloqueo de anuncios

Wikia no es accesible si se han hecho aún más modificaciones. Si se quita el bloqueador de anuncios personalizado, la página cargará como se esperaba.